15.1.12

פוסט ראשון!

עד כמה שזה קיטש, ומהמילה עצמה כבר יצא כל הטעם, אני מוצאת שבאפיון ממשקי משתמש יש מן השליחות. טוב, סליחה על תחושת הבחילה שגרמתי לכם ועל העווית בצדי הפה. אולי שליחות היא לא המילה המתאימה כדי לתאר את מה שעומד מאחורי עיצוב ממשק כך שיהיה טוב יותר ונעים יותר בשבילך... לא לא, בשביל כולנו! סליחה, אני אפסיק.

נכון, אפשר להיות ציניים. אפשר להגיד שהמטרה מוגדרת על ידי מי שחותם על הצ'קים והמטרה שלו היא בדרך כלל לקבל את הכסף שלו בחזרה. נכון, התאמת הממשק למשתמש היא הרבה פעמים הכלי בדרך לקבלת פרטי קשר או ביצוע קניה. אבל, צינקנים קרים ומחושבים שכמוכם, יצא לכם להתעצבן על אתר שלא שחרר אתכם מפופ-אפ והענשתם אותו בכך שלא קניתם בו? כמה פעמים ויתרתם על השארת הודעה באתר כי נאמר לכם ש"ההודעה לא נשלחה" ללא הסבר נוסף?

לא סתם קראתי ככה לבלוג, בחוויית משתמש יש באמת משהו חמים! אוקיי, אנחנו אולי רוצים את הכסף שלך ומהר, אבל אנחנו נוציא אותו ממך תוך כדי שאנחנו מאפשרים לך את החווייה הנעימה והפשוטה ביותר. וחוץ מזה, מה אכפת לכם לדעת שחושבים עליכם? מישהו שם, מאחורי המותג, מאחורי התאגיד הגדול והמסורבל הזה, מישהו ישב וחשב מה יכול להיות יותר טוב עבורך!

חוויית משתמש היא האהבה החדשה שלי מזה כשנה אז החלטתי לכתוב עליה. אני יסמין, ואני מכורה לתכנים על חוויית משתמש! אני זוללת כתבות ומאמרים על טכנולוגיות חדשות, קוד, עיצוב ופסיכולוגית משתמש בצורה שלא משאירה יותר מדי מקום לחומרי קריאה אחרים. אבל אם בכל זאת אתם חושבים שאני ממש חייבת לקרוא משהו, בבקשה תשלחו לי. לא, באמת, בבקשה!

סוף פוסט #1. אני מתרגשת.. אתם?

3 תגובות:

  1. בהצלחה! הבלוג שלך התווסף לרשימת הבלוגים של UXI:
    http://uxi.org.il/learn/blogs

    מקווים שזה ידרבן אותך להמשיך לכתוב :)

    השבמחק
  2. לגמרי מתרגשת.
    ...Give Me More

    השבמחק
  3. אין לך מה להתנצל! אם יותר אנשים היו רואים במקצוע שלהם שליחות ופחות דרך להוציא כסף מאנשים אחרים, העולם היה מקום טוב יותר.

    בהצלחה! :-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה